torsdag 9 april 2009

jävlar

det är riktigt svårt att få uppmärksamhet på myspace. det finns ju hur många band och artister som helst, så hur ska någon hitta mig...eller ÖÄGHÄ! det har bara gått typ 2 dagar. haha.
anyways, idag är det torsdag, mamma fyller år imorn, jag kom hem från malmö idag. jag saknar calle och timja redan :D

när jag kom till stan idag vid halv 4-tiden träffade jag på Anton heed - som hade åkt samma tåg som mig! knäppt. sen träffade jag mattias och vi stekte i solen på stumholmen i typ 10 minuter. sen springa till bussen, tappa pengar, ålålålå.
det känns lite wierd att pappa är hemma nu efter mer än 3 veckor i iran (!) men ändå är allt...som vanligt.....suck.
nu kollar familjen på något hetsigt på TV, får väl kolla läget (PLUS att de har en aladin-ask öppnad!!) så...vi hörs,
Kram! M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar