måndag 1 februari 2010

ce soir j'attends madeleine

Jag sitter hemma hos s:t Erik och lyssnar på Jacques Brel, har det så jävla soft, den nya tatueringsfärgen är fantastisk. Fan va gött det är!! Nu fattas bara lite godis typ. En sa att jag ser ut som en fransyska, va glad jag är, haha. Det är skönt att vara här. Jag önskar jag bodde i stan. Jag vill söka lokalvårdarjobbet i Lyckeby, eller...jag vill HA det! Men hur fan ska jag lyckas komma in dit...kl 7 på morgonen??? wäää. Enda lösningen: skita i det. Eller....hitta en jävla lägenhet! Åh, jag önskar jag fått gå om gymnasiet! Då hade jag gått:
1. Bygg
2. El
3. Konditori!
Fan va jag vill jobba på ett café...jag skulle LÄTT kunna gå upp klockan 5 på morgonen för att baka. Tror jag, kanske. Inte bröd...men tårta fan! Eller bakelser. Åhlålålå. Jag får såna fjärilar i magen av att tänka på bakelser och sånt. haha. hur normal är jag på en skala.
fast det visste jag ju redan. att jag är dum i huvet alltså. hhahaa

godkväll!
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar