tisdag 14 april 2009

Sommardag

Note: ladda upp bilderna, klicka på skapa bildspel, kopiera koderna och klistra in under rubriken "om mig" spara.


Hejhallå. (äcklig färg!)
Today is good day. Det var nästan sommar ute, min eftermiddag spenderades med Mattias på stadsbiblioteket och en hög konstiga skivor som vi lyssnade på. Det var många som gjorde mig besviken. Hm. (Nu har jag hört Nifelheim, woho!) Så det var trevligt, vi åt caspienbaguette sen, jag övervägde att ta en kyckling men tänkte för mycket på glasbitar...(pff)
Efter en jävla go maut åkte jag bussen hem. Imorgon ska vi börja på projektarbetet (mattias')!! Undrar hur det kommer bli..haha. Bra hoppas jag.
Jag har 200 plays på myspace nu! Så jävla fett. Fast bara en kommentar...mindre fett. Jaja, det får väl ta sin tid.

Just nu lyssnar jag på Velvet Underground, är "på chatten" och baaah måååste kissa. Vi hörs en annan gången.

Pussochhej,
M

ps. motownskivan är bäst!!!!

1 kommentar:

  1. hah! nu hittade jag din blogg :)
    och jag är först med att kommentera(?)
    wohoo!
    hoppas allt är bra!
    hörs!
    hej!

    SvaraRadera