fredag 15 maj 2009

mösspåtagning

idag är det mössan på i skolan. sån jävla hysteri. jag vet inte riktigt vad jag ska göra. vi är fem stycken som sitter på vår fotolektion (resten skriker, super, och kladdar på varandras armar). det är helt okej men jag hade hellre vart någon annanstans. ikväll är det spelning på oden, ska bli skönt att vara där man ...känner sig mindre vilsen. ehe.

det står relativt still för La Sensible, har gjort typ 3-4 nya låtar som SKA spelas in hos hannes eller calle inom en snar framtid. jag låg hela natten igår och fantiserade över hur låtens uppbyggnad skulle vara - instrumentalt. jag ska fan ha trummor med i nån låt. det är kul med trummor. jag mår bra av att spela det, har jag kommit på. hoppas jag fortsätter med det.

better go back to reality.
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar