torsdag 3 december 2009

meeeeeeeein dieuuuuu va ont jag har i hövvet alltså.
det jag tänker på nu och är i desperat behov av:
godis
läsk
sällskap

mer specifikt:
salta sillar/choklad
julmust
jennifer/x

jag är irriterad på allt nu fan. jag lyssnar på jättemysig ska (skatalites) som jag egeeeentligen skulle njutit av men istället är jag skitirriterad på det för det känns rörigt med alla jävla blås....men det är bara mitt huvud som gör ont = en skitgrej som jag inte borde bry mig om = nu slutar jag prata om det

igår började jag läsa på den norska kurslitteraturen. alkoholkulturer i norskt arbeidsliv. jag hatar den fucking boken alltså, för jag fattar ingenting. usch. bläää. men när den är färdig (räknar med att det kommer ta typ 10 dagar) så är det endast EN bok (av SJU böcker) kvar!!! sen kan jag ju ägna resten av december-mitten av januari på att skriva alkohol&drogpolicy samt handlingsplan. det känns helt okej nu, när jag tänker på det. det jobbiga blir väl att opponera. med middle-ages som fnissar åt en inombords. häää.

jaja. värst va negativ duuuu vaaa idag. gud. nä men äsch. jag mår bra, tror jag, nu är det ju december, och det är ingen snö, jag är ganska lugn, jag har inget att vara arg eller ledsen eller sur över. vilket är najs. om typ en månad och 10 dagar befinner jag mig i sundsvall på examinationen. woho. efter det så är jag i örebro, hos jocke. ska bli spännande minsann. har aldrig vart i örebro!

förhoppningsvis är jag i malmö nästa vecka/helg/nånting. malmö iallafall. saknar c & t. hoppas man träffar på en och annan skåning man känner när man ändå är där. vi får se.

GODKVÄLL
m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar