tisdag 17 november 2009

http://open.spotify.com/track/75Hu7KR9yvxk1TTkHKMt0h

I hear them say
you don't want me
you don't need me
not anymore


U-Roy och jag sitter och ångestar lite tillsammans, haha. Det är småtrevligt, men samtidigt blir jag bara trött på Dig. Sluta hemsöka mig! Jag drömde om dig inatt igen, ja, just det, dig! Bög. Du var hemma hos mig...för första gången. Du satt på min smutslila, trasiga kontorsstol på mitt rum, vid spegeln, du snurrade lite, jag skrattade och satt i ditt knä, våra överbreda leenden åt upp våra ansikten och jag var så jävla GLAD. Glad för att du var här, äntligen kommit hit, och att allt var okej igen, allt skulle gå åt den vägen vi (jag?) tänkt innan du försvann (eller vad fan du nu gjort)....Vi fnissade och det bubblade i ögonen. Vi pressade näsorna mot varandra. du sa sådär klychigt att nu är det vi två igen och att du stannar. Åh, blääää! Jag blir fan asledsen när jag kommer på att det faktiskt bara va en jävla dröm. Var är du nu? Eller jag vet inte ens om jag vill veta.

Ganska skönt att du inte ens kan läsa det här, haha, så budskapet kommer ju inte nå fram (vilket det nog inte skulle gjort ändå med tanke på din mentala kapacitet) :D
Godnatt svin, ännu en dag ÖVERLEVDE jag gott och väl utan dig.

1 kommentar: